Pizza...

...idag när jag slutade jobbet så åkte jag upp för att hälsa på mormor och pappa, han var inte på rummet när jag kom dit, så jag gjorde ren hans rakapparat under tiden, han dök upp efter en stund, hade varit och ätit middag.
Pappa och jag satt och pratade en liten stund innan jag frågade honom om han ville följa med ner till mormor och det ville han, vi hittade mormor i matsalen, efter en stund gick vi till hennes rum, satt där och pratade, mormor hörde lite dåligt idag igen, det blir så jobbigt när hon inte hör, lovade att kanske titta upp nåt mer i helgen....
Skjutsade upp pappa till hans rum och åkte för att hämta M, hade lovat att hämta honom efter jobbet, vi åkte på pizzerian och tog vår fredagspizza, gott som vanligt.
Var även upp till macken för att köpa en glödlampa till bilen, M hjälpte mig att byta den som var trasig, sedan gick vi in och fikade lite, busade lite med Sigge, det är en av deras katter.
Åkte sedan hem, har nu suttit och läst igenom 77 inlägg som ni skrivit och det tog rätt så lång stund, under tiden satt jag och lyssnade på Idol, tycker inte att det var så bra ikväll, får väl se om det blir nåt bättre på tv sedan, har inte sett  om det är nåt att kolla på ikväll, annars kan jag väl fortsätta att häcka vid datorn....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Gunzan

Herregud vad du har stått i då?

77 inlägg!!

Vem tycker du ska vinna Idol?

:o

2008-11-14 @ 22:10:33
URL: http://gunzans.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Gunzan:Det är ju så när man har många bloggar man ska läsa, är väl för nyfiken....

Idol, jaa du, antar att Kevin vinner...

Kram

2008-11-15 @ 10:28:46
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0