Fredag....

...så nu har jag matrast och har lite tid för bloggen, har jättemånga inlägg som jag måste gå igenom, har haft fullt upp hela dagen.
Haft en bra natt igen, sovit bra men kanske lite för få timmar, men nu är det ju snart helg och då kanske man kan ta igen det.
Sitter här vid datorn nu med en skål yougurt müsli och banan, gott, får väl se om det blir nån pizza till kvällen, tror att N jobbar sent och då kanske M och jag kan ta en pizza, en vanlig fredagspizza...
Nu sitter i alla fall vinterdäcken på bilen, nämde för en arbetskompis att jag skulle sätta  på dem igår och han var givetvis snabb och frågade om jag verkligen skulle "sätta på dom", förklarade vad jag menade men sa samtidigt att det är väl den enda påsättning man får vara  med om....han blev rätt så tyst....vet inte om han tyckte att jag var lite för fräck....
Idag när jag slutar ska jag åka upp till pappa och mormor, har inte varit dit sedan i söndags, N har varit dit så jag har skjutit det framför mig.
Nu har ni i alla fall fått ett litet livstecken från mig och allt är bra med mig, hoppas att ni får en fortsatt bra dag, det ska jag ha...

Vi hörs/syns
Kram


Kommentarer
Postat av: ejmis

Vi hade snö på fm men nu har det övergått i regn =(

Fredagspizza låter underbart...vi ska äta biffar idag och det är ok det också.

2008-11-14 @ 13:13:07
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Tessa

Det är ju TUR att du i allafall fick "sätta på" dem då det snöar i dag :-) och ang. arbetskompisen, som man frågar får man svar ;-) ha en bra kväll nu!

2008-11-14 @ 13:32:28
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: A

Vad gott med pizza =)

Ha bästa dagen.....

Kram

2008-11-14 @ 14:01:13
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Ejmmis:Du vill ju ha snö och kallt så du var du väl nöjd men regnet är ju inte roligt, biff låter bra, men pizza bättre, eller hur?

>Tessa:Visst är det så, som man frågar får man svar och det vet han nu...

>A:Håller med dig att pizza är gott, ha en bra dag du också och en fortsatt skön kväll...

Kram

2008-11-14 @ 16:16:31
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0