Slö, slapp....

...och likgiltig, så känner jag mig idag, har inte gjort nån nytta alls idag. Blev en sen natt igår igen, M ringde mig igårkväll och frågade om vi skulle äta pizza och det tackade jag inte nej till, han beställde dem och så åkte vi och hämtade dem, gott...sedan vi hade käkat ville M och N att vi skulle åka och fika hos en arbetskompis Å, hon hade bjudit dit oss, efter en stund tjatande så gav jag med mig.
Vi åkte dit och och fikade och snackade, åkte väl därifrån vid 22-tiden och då åkte jag direkt hem.
Resten av kvällen satt jag bara och slötittade på tv och surfade runt lite,  hade ingen inspiration att blogga alls,  zappade runt bland alla olika kanaler innan jag kunde bestämma mig för vad jag skulle titta på, gick sedan till sängs vid 2-tiden.
Vaknade flera gånger imorse men lyckades somna om utan problem, vaknade riktigt av att det ringde på dörren och nyfiken som jag är var jag ju tvungen att kolla vem det var som ringde på, tror ni inte att det var Jehovas vittnen även denna söndag, han såg nog att jag var nyvaken så han ville bara lämna över några tidskrifter, de ligger redan i pappersinsamlingen, tittade inte ens igenom dem.
Resten av dagen har väl ägnats åt sport, inte så att jag själv har sportat men jag har kolla på sporten på tv, men det är ju inte lika svettigt att göra det....
Har haft llte funderingar på om jag ska åka upp en sväng till pappa och mormor men jag tror att N skulle åka dit idag när hon slutar att jobba, får väl kolla det annars hinner jag väl dit lite senare...
Nu ska jag ta och kolla igenom vad ni skrivit under dagen, återkommer lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Men det är väl skönt att vara slö och slapp ibland =)

Tycker jag i alla fall....

Ha en bra kväll..

Kram

2008-12-14 @ 18:09:24
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Jag är rätt så duktigt på att vara slö, slapp och likgiltig, ha en bra kväll själv..

kram

2008-12-14 @ 18:13:34
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0