Min dag...

...den här dagen på arbetet har trots att jag var tvungen att kliva upp tidigt imorse....på grund av arbetet med avloppet där jag bor, hoppas att det är klart nu när jag kommer hem..
Idag hade bokat helkroppsmassage idag och det var 1 timmes njutning, skönt....men nu kommer hon inget mer förrän efter jul, men jag får väl klara mig om jag inte kan hitta nån annans som ställer upp...
Annars har arbetsdagen varit riktigt bra, inget besvärligt ärende alls, utan allt har flytit på som vanligt.
Ska väl ta mig en promenad hem när jag slutar 17:45, kanske ta en tur på Ica för att få mig nåt att äta idag, känner mig lite hungrig just nu, skulle vara gott med korvstroganoff och ris, kanske blir det idag då...
Blir väl kanske en tur till M och N ikväll, mest för att träffa dem lite och fördriva lite tid, min andra syster S skulle visst hälsa på pappa och mormor idag, fick ett sms tidigare idag från dem, men glömde att berätta det för N.
Nu måste jag jobba lite till har nästan bara 25 minuter kvar, men jag återkommer nog lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0