Jag har....

fastnat i/på Facebook, jättekul, men giftigt. Det känns som man kan sitta hur länge som helst och tiden bara flyger iväg, har även hittat flera bloggkompisar som jag lagt in som vänner, efter att ha frågat dem givetvis.
Jag har fått kontakt med en "gammal" klasskompis som jag inte pratat med på över 30 år. Vi har börjat skriva till varandra och försöker att komma ihåg alla som vi gick skolan med och vad tjejerna kan heta idag, de flesta tjejer byter ju namn när de gifter sig. Har precis skickat iväg ett meddelande till henne med en del namn, en del kommer jag bara ihåg förnamnet på och en del efternamnet, en del har jag inte alls kommit på. Väntar svar från henne och hoppas att hon kan uppdatera mig på var de finns och om hon vet vad som hänt dem. 
Återkommer säkert med mer besked om detta längre fram.
Styrelsemötet igårkväll gick ganska bra, vi lyckades lägga lite arbetsuppgifter som måste göras, på andra styrelsemedlemmar än på ordförande och sekreterare. Har idag varit i kontakt med den som äger stadsnätet som vi tillhör för att få "vettiga prisuppgifter" efter som vi har planer på att ansluta alla lägenheter, väntar på samtal från dem.
Arbetsdagen har varit rätt så bra, det har inte ringt så mycket och jag har haft lite administrativt jobb att sköta, måste även göra en del av detta imorgon.
Ikväll har jag pratat med båda mina döttrar, K var ensam eftersom hennes kille M jobbar eftermiddag, hon berättade att han hade fått en tillsvidareanställning på sitt jobb, grattis M.
Åkte förbi Z  när hon var på väg från träningen och skolan, så vi pratade lite senare, hon mådde bra, hon skulle tillbringa kvällen hemma med sin mamma, eftersom hon åker till Etiopien i morgon.
Sjukhuset här har skänkt en röntgenapparat dit och hon skall åka dit för att utbilda dem på den, tyckte att Z sa att hon skulle vara borta i 10 dagar, hoppas att det går bra.
Måste avsluta nu, ska kolla om det hänt nåt nytt på Facebook, men..

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: evans

Facebook är oerhört beroendeframkallande :) Man kan ju göra så mycket där!

2007-09-20 @ 22:45:48
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: LillaNisse

>Evans:Det är nästan otäckt, hur mycket tid som går att lägga ner där, du är rätt så aktiv där, eller hur?
Kram

2007-09-21 @ 07:57:33
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Nettan

Utmaning i min blogg...

2007-09-21 @ 11:30:42
URL: http://nettans.blogg.se
Postat av: LillaNisse

>Nettan:Som du ser är det fixat, antar du min utmaning, favorit i repris?
Kram

2007-09-21 @ 12:12:17
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: evans

>>Jo, jag hänger där en hel del :) Just idag har jag ingen ork, för jag är sjuk, men jag har tittat in en sväng för att skicka lite superpokes :) Måste ju levla upp... Såg att jag hade fått en bok av dig också :) Kul grej!

2007-09-22 @ 13:30:33
URL: http://evans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0