Även andra saker har hänt...

Det har även hänt en del andra saker under helgen som jag känner att jag inte riktigt ännu kan delge er alla.
Det är några av er läsare som vet om detta och jag hoppas att ni kan hålla det för er själva, tids nog kanske vi kan prata om och skratta åt detta, hoppas i alla fall att det blir så.
Några av er vill jag be om ursäkt för att Ni drogs in i detta men det kändes som jag inte hade någon annanstans att vända mig, det var inte min mening att dra in Er i detta så FÖRLÅT, Ni vet själva vilka som ska ta åt sig av detta stora FÖRLÅT.
Jag tror att jag ska skaffa en blogg till där jag är helt anonym och kan skriva precis vad jag vill och känner utan att någon kan lista ut vem som skrivit inläggen.
Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Va mycket du skrivit...., glad över att du delar med dig av det som som händer och dina funderingar..
Tror att S skulle vara intresserad av att läsa din blogg, hon läser både min o G:s bloggar...
VI finns alltid här för DIG!
Kram

2007-07-16 @ 21:40:18
Postat av: Brodern

Tack för din kommentar, jag vet att Ni finns där för mig, kände ändå att jag ville visa min tacksamhet. Angående S så är det helt ok om du lämnar ut den till henne, tror att de förstår vem jag är redan men "de kan få lite mer kött på benen"
Kram

2007-07-17 @ 14:11:31
Postat av: Dotter

Ja, jag tycker du är duktig på att skriva också. Stegräknaren funkar utmärkt, men ibland tror jag att den inte riktigt räknar helt rätt.

2007-07-17 @ 15:30:49
URL: http://katie.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad bra du skriver, och vad bra ATT du skriver!
Lugnt på jobbet idag, så jag har läst "ifatt" din blogg.
Du har varit med om himla mycket i sommar redan, tycker jag det låter som (avis på Rotsidan)!
Du platsar kanonbra i Teamet och helgen var... riktigt, riktigt bra.. man förstår nog inte vad allt kommer att leda till.
Vi ses!
Kram
:D

2007-07-17 @ 17:44:00
Postat av: Gunzan igen..

...och förresten... snygg design
;P

2007-07-17 @ 17:44:51
URL: http://gunzans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0