Ny...

...spelare med ny(annan) musik, om ni inte gillar musiken så kan ni pausa den eller bara sänka volymen, kan även se hela spellistan med vilken musik som finns där.
Hör av er om ni vill ha nån annan musik, så får jag väl försöka att ändra det till ert önskemål, men det här är en del av det som jag själv kan lyssna på.
Eftersom vissa saker på jobbet är spärrade,  vi inte kan lyssna på musik under arbetsdagen  så måste man försöka att hitta på nåt sätt att komma runt det, och det har jag gjort med den här spelaren, då funkar det..
Jag kan ta upp min blogg och låta den ligga där i bakgrunden och lyssna på musiken med låg volym för att inte störa under samtalen eller mina arbetskamrater, bra va?
Känner mig lite sur ikväll, hade börjat att kolla på hockeykväll och nu när den bytte från 2:an till 1:an så funkar inte 1:an, så jävla typiskt, tror jag måste klä på mig och gå ner till vicevärden och höra vad som är fel.
Det händer lite då och då och då måste vi kontakta den som sköter om vårt kabelnät och det är inte lätt att få hit dem, antar att det fixas tidigast imorgon, men det kanske finns nåt annat att titta på istället.
Återkommer kanske senare, ska ner till vicevärden nu, tills dess..

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Katie

Tråkigt nog så verkar det bara vara du som uppskattar den. Faster har inte skrivit en rad om den

2008-09-15 @ 21:22:29
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Katie: hon är väl för upptagen med M,han börjar ju jobba kl.22:00



P o K

2008-09-15 @ 21:28:52
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Nettan

Toppenbra musik brollan...

2008-09-15 @ 22:26:50
Postat av: Tessa

Kanonbra val av musik :-)

2008-09-15 @ 22:31:09
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Nettan och Tessan: Tack så mycket, det var väl ingen fiesta musik, men.



Kram

2008-09-15 @ 22:41:22
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0