Ny kväll...

...och kvällsarbete som snart är slut. Har haft en rätt så bra dag/kväll på jobbet, vi hade arbetsplatsträff på jobbet idag och blev bjudna på tårta av en kollega som snart ska sluta, gott....
Annars har väl dagen rullat på som vanligt. Sov länge idag, kan inte riktigt förklarar varför det blev så länge, behövde väl skönhetssömnen, men då kanske jag fortfarande skulle ha sovit om man ska bli en skönhet.
Åkte ner på stan för att byta ut en cykelslang som var felaktig och som jag köpte till Zoe's cykel häromdagen, nu är i alla fall cykeln fixad igen, så nu kan du cykla min vän....
Passade på att fika och läsa tidningen när jag ändå var på stan, på Lilla Caféet som vanligt.
Nu ska jag snart masa mig hemöver, får väl se hur resten av kvällen artar sig, har ju sovmorgon imorgon också, jobbar till 22:15 även imorgon.
Jag hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll mina vänner, det ska jag ha.....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Anima Mea

Trevligt att se att allt verkar bra med dig.

Kram

2009-06-06 @ 20:31:29
URL: http://animamea.blogg.se/
Postat av: ejmis

svar: Har nog försökt, men det fungerar inte...

2009-06-08 @ 16:11:00
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Lennart

Jag hade en trevlig kväll med mina arbetskamrater i går. Vi var ute på en avdelningsmiddag. Både maten och dryckerna var goda, och det blev mycket av vardera i våra magar. Sen traskade jag hem i nattmörkret. Vaknade 3 i natt och var törstig som en gnu. Drack 3 stora glas vatten innan jag la mig igen. Då klockan ringde låg täcket på golvet och jag ville ligga kvar, kände mig ordentligt seg.

2009-06-10 @ 17:17:47
Postat av: ejmis

Jasså, stegräknaren är på? =)

2009-06-10 @ 19:11:00
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Anima Mea:Det mesta är bra med mig och jag hoppas att inte ditt liv är alltför tufft och jobbigt...

>Ejmis: anade nästan det men det var ju värt ett försök i alla fall...

>Lennart: det låter som en trevlig kväll men än mindre trevlig dagen efter....

>Ejmis: inte nu längre men den har varit så i mer än en månad....inlägg kommer...

Kram

2009-06-11 @ 20:08:06
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0