Tisdag....

....tillbaka på jobbet för en ny arbetsdag, fortfarande problem med min uppkoppling hemma, kan fortfarande inte koppla upp mig, vet inte vad som är fel...
Igår efter jobbet så tog jag min promenad hem, när jag kom hem var jag tvungen att skotta lite, det hade varit en traktor där och skottat vår gårdsplan och skottat runt min bil så för att kunna ta ut den var jag tvungen att skotta bort snökanten, jävla traktor...
Efter det så åkte jag upp till slalombacken eftersom vi skulle försöka att fixa datorerna och det slutade med att vi kommer att frakta iväg dem till någon som kan fixa dem innan tävlingen nästa vecka, var nog hemma vid 22-tiden.
Kvällen tillbringades framför tv'n och så pratade jag lite i telefon med en kompis.
Gick till säng före klockan 1 och sov ända till klockan 10 imorse, har sovit jättebra.
Tog mig en varm och skön dusch och sedan fick jag på mig kläderna och åkte iväg till pappa och mormor, hälsade på mormor först och hon var på väg att lägga sig för att vila lite, jag stannade kvar till personalen lagt henne innan jag gick upp till pappa. När jag kom upp till honom så var han på toa så jag passade på att ringa till M för att kolla om vi skulle äta lunch tillsammans, han gillar ju bruna bönor och fläsk, vi bestämde oss för att träffas klockan 1, snackade med pappa lite innan det var dags för att åka och träffa M.
Vi fick både en god lunch och en trevlig pratstund, tack för det M.
Nu sitter jag på jobbet och har lite "röd tid" och tänkte att jag skulle få ner några rader, såg att jag har över 40 inlägg från er mina vänner som jag måste läsa igenom innan det är dags för att börja jobba igen.
Jag hoppas att ni får en bra tisdag.

Vi hörs/syns
Kram


Kommentarer
Postat av: Vera

Härlig blogg!

2009-01-27 @ 20:50:09
URL: http://whosthatgirl.webblogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Vera:Tack så mycket, jag kommer givetvis att besöka din för att kolla in den...

Kram

2009-01-27 @ 21:26:12
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0