Morgonkyla...

...idag när jag vaknade och tittade på termometerns så visade den -28 grader, det kanske inte säger så mycket men det kändes lite bistert på min promenad till jobbet.
Igår var en jobbig dag på arbetet, det känns som vi har hur mycket som helst att göra och tiden och orken för att blogga fanns inte igår, ber om ursäkt för det.
Imorste när jag vaknade så kändes jag jättetrött, klev ändå ur sängen och gick upp och startade tv'n, måste ju kolla vad som hänt, jag skippade duschen imorse för att det var så kallt ute och det är nog inga problem jag duschade ju precis innan jag gick till sängs.
Igårkväll så klippte och rakade jag mig så det var därför som jag var tvungen att duscha då, ville ju få bort allt småhår från kroppen, det blev väl lite fel med tajmingen på klippningen eftersom det nu blev så kallt, fryser som fan om huvudet och hakan nu när det inte finns så mycket hår kvar, men det går ju att ha mössa och huva på sig, sitter faktiskt med huvan på mig nu, ser väl lite löjligt ut men jag fryser inte då i alla fall.
Även om vi har kallt här just nu så är solen på väg upp och det kan nog bli en vacker dag, jag hoppas att ni får en fin fredag och en bra början på helgen...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch -28 det är kallt det...brrr! Var bor du? Kram

2009-01-16 @ 10:40:23
URL: http://autumnleaf.blogg.se/
Postat av: A

Stackars er som har så kallt....;)

Kram

2009-01-16 @ 13:07:02
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Linda:Håller med dig att det kändes kallt men det var ju inte värst här i Sollefteå, det var i Åsele de hade -40, enligt väderleken i morse.

>A:Tack för det, vi tar gärna emot det vi stackare...

Kram

2009-01-16 @ 14:19:03
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0