Lördagmorgon...

jaha, då sitter man här igen då, med datorn i knät för att försöka få ner några rader, ja, jag har ju inte så mycket annat att göra, det händer inte så mycket i mitt liv och det verkar inte ha hänt nåt i bloggvärlden heller sedan jag gick till sängs.
Det behöver ju inte vara  så att ni har ett annat liv än att blogga utan det kan ju bero på att det ttar sån tid innan inläggen publiceras.
Skrev ju ett irriterat inlägg igår kväll och det tog 45 minuter innan det publicerades. Nu ids jag inte gnälla nåt mer på Blogg.se, men hoppas att de kan få nån ordning på det här.
Jag har i allla fall sovit skönt inatt, häckade framför tv'n halva natten, hade ingen koll på vad klockan var förrän jag hörde tidningsbudet i trappuppgången, då tittade jag på klockan och såg att det var över 3, skyndade mig då i säng, tänkte att jag vill ju inte sova bort hela lördagen.
Jag vaknade vid 9-tiden och behövde jag gå på toa och sedan har jag varit uppe, tyckte inte att det var nån mening att lägga sig igen.
Vet inte alls vad jag ska hitta på idag, ska väl på stan och fika lite kanske och innan dess måste jag väl ta mig en dusch och få på mig lite kläder, kanske skulle börja med det, måste ju försöka att skriva klart det här först...
Jag hoppas att ni alla får en bra lördag och att ni får tillbringa den med någon/några som ni tycker om......det skulle jag vilja göra i alla fall....känns lite ensamt och tråkigt just nu....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Jag hoppas att du får en fin dag med nära och kära vänner i dag!

2009-01-17 @ 12:38:54
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Lennart

Jag skrev kommentarer hos några bloggare i går men det syntes inte hos vissa, undrar om det kom fram sen? Det verkar ha varit en hel del strul lite överallt bland bloggarna. I dag såg jag att det stod att Blogg hade stängt av inloggningen i en timme. Men det stod inget klockslag när de hade gjort det så det gick inte att räkna ut när det skulle gå att logga in igen.

2009-01-17 @ 15:21:19
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: A

Hoppas du fått en bra dag trots ensam morgon =)

Kram

2009-01-17 @ 15:42:07
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Tessa:det blev en bra och trevlig dag till slut...

>Lennart:jag skickade faktiskt en gnälligt mail till blogg.se och fick svar från dem....konstigt nog

>A:visst det blev en bra dag trots att jag kände mig ensam...

Kram

2009-01-18 @ 04:04:07
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0