Kväll/bedtime...

....så då var jag hemma från jobbet till slut, usch va mycket vi haft att göra idag, hoppas att det var så för att det var måndag, brukar alltid vara mycket på måndagar, men nu har det varit fullt upp varenda dag det här året.....
Z skickade ett sms ikväll och ville ha skjuts hem när jag slutade, hon var och hälsade på en kompis, hade även lovat att skjutsa hem N eftersom vi jobbade kväll tillsammans, tyckte att M skulle sllppa att hämta henne. Skjutsade hem N först innan jag ringde till Z och sa att jag var på väg...hon kom ut precis när jag kom dit, har lovat att hämta henne från skolan imorgon också, hon har kvällslektion som slutar ungefär när jag slutar så det är helt okey för mig.
Var tvungen att göra mig en macka när jag kom hem, var så hungrig att jag var tvungen att få i mig nåt, gjorde en tunnbrödsmacka med messmör, gott....
Ska snart gå igenom bloggkoll för att kolla vad ni haft för er ikväll, då jag inte är säker på om jag hinner tillbaka innan ni lägger är så säger jag.....
....godnatt mina kära vänner, hoppas att ni får en bra natt och att ni vaknar utvilade till en bra tisdag, veckans andra arbetsdag, hoppas på söta drömmar....jag själv ska väl snart krama kudden...i brist på annat...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0