Inte så bra....

...ber om ursäkt för att det varit så dålig uppdatering sedan i fredags, men det finns naturliga orsaker till det....se nedan:
I fredags blev det ju pizza som vi hade bestämt M och jag och det var gott som vanligt, följde med hem till M och N efter det och så blev det spel på Nintendo Wii.
M fick Guitar Hero när han fyllde år och jag var ju tvungen att testa att spela, men som jag skrivit och sagt tidigare så är ju inte min koordination den bästa, spelade så jag fick kramp i vänsterhanden och handleden, men jag måste ju erkänna att det var jävligt roligt, M och N är ju jätteduktiga på att spela.
Åkte hem från dem just innan midnatt och kom isäng lite senare, chattade lite innan det var dags att krama kudden.
Vaknade på lördagmorgon och kände att jag hade ont i halsen, tog en dusch, klädde mig och åkte ner på stan för att fika, ringde till M för att kolla om de också ville fika men fick inget svar. Satt kvar på fiket säkert i 2 timmar sedan när jag var på väg hem så mötte jag M och N på stan, de hade varit och fikat innan jag träffade dem, de var på väg hem och jag åkte hem till mig.
Rumpan landade i soffan framför tiv'n, hade tänkt mig att titta på en eller några filmer men jag somnade nog rätt så snabbt i soffan, sov säkert i flera timmar och trots det så har jag sovit hela natten.
I morse när jag vaknade så kände jag mig fortfarande trött så jag klev upp men tog mitt täcke med mig till soffan och så har jag legat och sovit i flera timmar framför tv'n när det varit sport på tv.
Jag vet inte om jag håller på att bli sjuk, det känns som  jag är trött hela tiden och som om jag inte har någon ork till någonting, men det blir nog bra till slut.
Hade fått ett utmaning av lillasyster N som jag måste försöka att ta mig an, kanske återkommer lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

verkar som att många är trötta nu.

Hoppas du slipper bli sjuk....

Kram

2009-01-11 @ 22:40:33
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Tessa

Hoppas att du inte blir smittad av din syster bara, den influensan är INTE kul så KRYA PÅ DIG!

2009-01-11 @ 22:44:11
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>A:håller med dig och jag hoppas också att jag inte håller på att bli sjuk, har inte tid eller lust att bli det....

>Tessa:visst kan det väl vara hon som smittat mig men jag vet inte om det är det som är fel än....

Kram

2009-01-11 @ 23:00:00
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0