I'm back...

...så nu är jag tillbaka efter några dagar "off-line", har haft problem med min uppkoppling och därför inte kunna läsa eller blogga nåt, idag när jag tittade in på bloggkoll.se så hade jag över 100 nya olästa inlägg, det kommer ju att ta tid att gå igenom dem.
Har väl inte gjort så mycket sedan jag var här senast, i fredags åkte jag direkt upp till slalombacken efter jobbet, skulle försöka att få i ordning datorerna inför en tävling som ska vara under vecka 6, fick inte till det riktigt så jag måste nog upp ikväll igen kanske, ska försöka att få tag i han som är ansvarig för den tävlingen och se om han har tid och möjlighet att åka dit ikväll.
Fredagkväll tillbringades annars bara framför tv'n eftersom datorn krånglade.
På lördagen vaknade jag vid 10-tiden och när jag startade tv'n så var det sport, så lördagen tillbringades i soffan sportande hela dagen och på kvällen var M och jag och käkade en pizza, inte på vårt vanliga ställe utan på en annan pizzera, men det var gott och vi satt och snackade en lång stund.
Söndagen sportade jag nästan lika mycket, men under eftermiddagen bestämde jag mig för att jag skulle ta mig en promenad till pappa och mormor. precis innan jag var framme så fick jag ett sms från N att hon och M skulle åka dit efter jobbet, så jag hälsade inte på pappa och mormor, kan ta det imorgon istället.
Så jag fortsatte min promenad och den tog över 1 timme i alla fall, gick sedan på Ica för att handla lite och fylla på lite hemma i skafferiet.
Käkade senare och sedan hamnade jag i soffan igen, hade väl några telefonsamtal också under kvällen men inte mycket nytta gjorde jag.
Har sovit gott inatt i alla fall och jag låg ända till klockan 7 imorse, innan det var dags att traska iväg till jobbet, ja, jag tog mig en promenad hit, det tar ju bara mellan 5--10 minuter att gå hit.
Nu är min lunch slut och nu ska jag försöka att ta tag i jobbet igen, får väl se om jag kan koppla upp mig senare idag när jag kommer hem eller om det blir jobb i backen, men tills dess....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: ejmis

Så mycket promenad och ingen stegräknare? ;)

2009-01-26 @ 18:56:50
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: A

God morgon...

Ha en bra tisdag =)

Kram

2009-01-27 @ 08:07:25
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Tessa

Du verkar ha haft en bra helg :-D

2009-01-27 @ 13:34:36
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LilllaNisse

>Ejmis:Jag hade faktiskt stegräknaren på mig och den visade mellan 10,000--11,000 steg ungefär...

>A:Godmiddag och tack så mycket, ha en bra dag själv...

>Tessa:Helgen var väl inte så dum...

Kram

2009-01-27 @ 14:20:41
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0