Hemma....

....efter jobbet, blev kvar på jobbet till 22:15, rätt så mycket hela kvällen, hoppas att det lugnar ner sig snart.
Har precis tagit mig en macka och startat upp min dator, måste ju kolla läget...måste ju se vad ni haft för er idag....
Imorgon börjar jag jobba 9:15 så jag måste försöka att komma i säng lite tidigare ikväll, tänker så i alla fall och sedan får jag väl se om det blir så....brukar ju vara så svårt att lägga sig...
Ska väl försöka att kolla igenom bloggkoll för att se vad ni haft för er idag och ikväll, men jag kanske hinner att återkomma hit lite senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar ha haft en händelserik och fullbokad dag, önskar dig en riktigt GODNATT nu :-D

2009-01-14 @ 23:08:42
Postat av: LillaNisse

>Anonym:Visst har det varit fullt upp, godnatt själv...

Kram

2009-01-14 @ 23:13:40
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0