Hemma igen....

...så då var nästan hela den här dagen gjord, arbetsdagen blev lite bättre innan jag slutade, skönt, flexade ut 1 1/2 timme innan jag skulle sluta. Åkte upp till pappa och mormor men det blev en rätt så kort visit eftersom båda två låg och vilade, pratade lite med dem båda och berättade att N skulle komma förbi imorgon när hon har ledig dag, tror hon ska jobba en dag i helgen.
Åkte sedan ner på stan och fikade och så var jag in på mobilaffären och kollade läget lite, sedan när klockan närmade sig 6 så åkte jag upp till slalombacken, skulle vara ett möte inför en tävling som vi ska köra i början av februari, jag ska inte jobba med den men en av mina vänner ville att jag skulle vara med på mötet för att höra vad som bestämdes.
Kom sedan hem vid 8-tiden och har sedan dess käkat lite, skött om mina fötter lite och sedan tagit mig en varm och skön dusch.
Ringde alldeles nyss till M och N, för att rapportera status på pappa och mormor, fick prata med M eftersom N var upptagen med någonting, M berättade att han börjat att blogga, har inte fått hans bloggadress ännu men får väl avvakta, får nog den  när han känner sig redo, bra jobbat M....
Så nu sitter jag här i min soffa igen med min vän i knät som värmer mig lite, i brist på annat får man väl säga, ska snart avsluta det här och kolla igenom vad ni skrivit om idag men jag försöker att återkomma lite senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0