2009....

...jaha då var det nytt år igen då, undrar hur länge man ska ha problem med att skriva 2009 då, brukar kännas som det tar nästan ett halvår innan man kommer ihåg det utan att tänka på det.
Jag firade nyår hos med M och N, hos Å och P tillsammans med deras barn, de bjöd på god mat och gott dricka, fick både hämtning och skjuts hem så det gick ju och smaka lite alkohol då, drack inte så mycket så jag mådde bra idag när jag vaknade, som tur var.....
Idag har jag bara tagit det lugnt, har bara känt att det varit en ledig dag men jag måste försöka att komma isäng tidigt ikväll, börjar jobba 7:45 imorgonbitti.
Jag hoppas att ni alla har haft en trevlig nyårsafton och nyårsdag och en del av er är väl kanske lediga en sån här klämdag som är imorgon fredag, men inte jag inte.
Har nyss sett en film på 3:an som hette "Day after tomorrow", den var väl skaplig, har nästan lust att kolla på "Waterworld" på 4:an nu men den håller ju på till 2:00 och den har jag ju sett tidigare, men jag gillar den och jag giller Kevin Costner, bra skådis....
Det är väl bäst att göra sig i ordning för sängläge, kanske skriver ett godnatt inlägg senare...

Vi hörs/syns
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0