Here I am...

...ber om ursäkt för dålig uppdatering på bloggen de senaste dagarna, det beror på olika orsaker, problemen med min uppkoppling har ni ju hört om tidigare, sedan har inte inspirationen funnits att blogga riktigt och så har jag ju faktiskt ett liv utanför bloggen också...
Det känns som dagarna sedan jag bloggade senast bara flygit förbi, helgen bara försvann skitsnabbt.
På fredagen träffade jag M och vi fikade tillsammans på stan och på kvällen blev det en pizza, gott...
Lördag hann jag inte ens ner på stan, var på Kinarestaurangen och käkade och sedan förbi hos N och M och spelade lite Guitar Hero, synd bara att jag är så jävla dålig på det, men övning ger färdighet....
Söndagkväll tillbringade jag i slalombacken en massa timmar för att försöka att få ordning på datorerna inför tävlingen den här veckan.
Igår måndag, hade vi fullt upp på jobbet och på kvällen var jag iväg på ett möte, kom inte hem förrän 22:30, satt och slapparde framför tv'n innan jag till slut gick till sängs vid 1-tiden, hade ju sovmorgon imorse.
Klev upp vid 10-tiden, tog mig en varm och skön dusch och sedan klädde jag mig och åkte upp till pappa och mormor, där var det ungefär som vanligt, mormor hörde dåligt men var glad att jag kom dit och pappa satt och tränade när jag kom, jag höll honom sällskap medan han åt sin lunch.
Sedan åkte jag till Nipan och käkade innan jag skulle börja att jobba, tisdag=Bruna bönor och fläsk, som vanligt jättegott, har haft lite "paltkoma" sedan dess.
Nu har jag matrast och jag är fortfarande mätt så jag hoppar över att äta någonting just nu, får väl ta mig nån macka senare annars....
När jag kollade bloggkoll så hade jag över 150 nya inlägg från er mina vänner, det kommer att ta tid att gå igenom alla de men jag ska göra mitt bästa för att hinna i fatt igen.....
Ikväll jobbar jag till 22:15 och jag hoppas att kvällen kommer att vara lugn, känns som jag inte orkar med alltför mycket arbete idag och framför allt inga problem, försöker att återkomma lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Nämen du menar inte att det finns ett liv utanför bloggen ;) hehe....

Du verkar i alla fall ha haft en bra vecka =)

Hoppas kvällen också varit bra....

Kram

2009-02-03 @ 22:09:30
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Siri

GRATTIS! JAG ÖNSKAR DIG EN BRA DAG.

KRAM

2009-02-04 @ 07:20:23
Postat av: Lillasyster

Stort GRATTIS på födelsedagen... Hoppas du uppskattade MMS:et med våra ljuva röster som du fick vid midnatt...



GRATTISKRAMAR

2009-02-04 @ 09:05:52
URL: http://nettans.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Grattis på födelsedagen bloggkompis. Hoppas den blir fin och att det fikas ännu mera ;)

2009-02-04 @ 10:14:29
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Visst är det väl så, har inte du ett liv utanför bloggen då?

>Siri:Tack så mycket,ska försöka att få en bra dag..

>Lillasyster:Tack så mycket, det var så vackert så, att få höra er ljuvliga stämma...

>Blingbling:Tack så mycket min vän och jag hoppas på en bra fikadag...

Kramar till er alla

2009-02-04 @ 10:37:53
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0