Update...fre--sön

....nu har jag en stund över, ska försöka att skriva ihop lite vad som hänt sedan mitt lilla uppehåll.
Anledningen till mitt uppehåll är olika saker, vissa dagar känns det som jag inte har nåt att skriva om och ibland finns inte tiden,  ni vet ju redan att jag haft lite problem med min uppkoppling också och det har gjort att jag inte ens försökt att koppla upp ilbland.
I fredags i alla fall jobbade jag dag som vanligt och efter jobbet så åkte jag plus M och N och hälsade på pappa och mormor, direkt eter det så åkte jag och  M för att äta pizza, nu blev det inte pizza utan vi käkade en kebabtallrik istället med strips, gott.
Följde sedan med M hem en stund och spelade lite Guitar Hero innan jag åkte hem till mig, la omkull mig i soffan och glodde på tv, ja, jag surrade väl lite i telefon med en kompis också.... 
Lördagen så skulle jag få besök av min dotter Z  och M o N, hade bjudit dit dem på middag och så skulle de gratta mig, har ju fyllt år, men det visste ni väl redan, kanske...
När jag fått min varma och sköna dusch så klädde jag på mig och åkte iväg på Ica för att handla och så ner på stan för att köpa en tårta, hade ju lovat att bjuda på tårta.
Åkte sedan hem för att börja att förbereda maten, bjöd dem på Chicken Madras tillsammans med naanbröd och papadums, jag tror att alla gillade maten, trots att det var lite starkt...
Senare på kvällen var jag ut och skottade lite, vi har ju fått lite snö, sopade av bilen och då hade det kommit ungefär 1 dm, när detta var klart var jag tvungen att ta mig en varm och skön dusch, kvällen tillbringades senare i telefon med en vän och framför tv'n.
Söndagen tillbringades framför tv'n eftersom det var en massa sport på tv, gick ut och sopade av bilen cirka 15 cm och sedan skottade jag av gården, var nog ute i cirka 1 1/2 timme, senare på kvällen var jag ut och skottade igen och då hade det kommit ungefär 1 dm till. Trodde att jag skulle få träningsvärk efter all skottning men har inte känt någonting av det, tur va?
Resten av söndagkvällen låg jag framför tv'n och eftersom jag skulle jobba sent på måndag så gjorde jag mig ingen brådska att lägga mig.
Fortsättning följer....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

BRA, då vet jag :-D

2009-02-12 @ 16:25:19
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa: det är bara att vänta tills nästa uppdatering kommer...

kram

2009-02-13 @ 12:03:01
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0