Onsdag...

...så nu har jag en liten stund över att skriva lite, måste ju jobba lite emellanåt också...
Har haft en bra natt, sovit gott alltså, men när jag vaknade ville jag nästan tro att jag var ledig idag, men så var det ju inte, det var bara att bita i det sura äpplet och kliva upp.
Eftersom jag inte började jobba förrän 9:15 idag så kunde jag ha en lugn och skön morgon, tog mig en varm och skön dusch, klädde på mig riktigt eftersom det är -21 grader idag, ska väl bli lite varmare längre fram under dagen och så skulle det komma snö, om nu vädret på tv stämmer.
Idag ska vi har arbetsplatsträff på jobbet och den brukar vara i 1 1/2 timme, hoppas att det blir intressant, ibland känns de träffarna som sömnpiller, kan ha svårt att hålla mig vaken hela tiden.
Ikväll har bostadsrättsföreningen styrelsemöte, antar att det kommer att gå bra men jag antar att det kommer att bli lite diskussioner, vi måste nog försöka att få in lite nytt folk i styrelsen och även kanske byta ut någon person, antar att den som ska bytas ut redan känner det på sig men sedan gäller det ju att få nån annan att ta på sig denna roll.
Återkommer väl med besked om hur det går och hur det har gått med det.
Nu har jag i alla fall uppdaterat mig på alla era nya och gamla inlägg, har väl inte skrivit så många kommentarer men det beror ju på att det känns lite löjligt att kommentara sådant som skrivits för flera dagar sedan, några spår har jag väl lämnat efter mig.
Nu ska jag börja jobba igen, men jag ska försöka att återkomma lite senare under dagen, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Fulltecknad dag för dig ser jag...

Hoppas du får en lugn kväll =)

Kram

2009-02-04 @ 19:38:06
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:visst var det så, och kvällen blev lugn och skön...

Kram

2009-02-05 @ 15:35:52
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0