Lördag/slödag...

...usch va slö jag varit idag, hade ju trott att jag skulle ta mig ut idag i det vackra vädret men det var så mycket sport på tv så jag hann inte innan den fina solen försvann....
Som jag berättade tidigare så höll jag mina tummar för Helena Jonsson i skidskyttet och hon gjorde väl en bra insats, slutade 5:a och  blev bästa svenska. Av de svenska herrarna i skidskytte var det Magnus Jonsson som hamnade bäst och han är också här ifrån stan, bra va....
När det gäller slalom för damer så gjorde de väl ingen bra insats, men de får väl åka bättre i världscupen istället.
Damerna åkte väl rätt så bra i längdåkning de fick placeringarna 8:a, 9:a, 12:a och 18:e, hon som blev 12:a kommer också här ifrån stan, bra va. Herrarna åkte ännu bättre än damerna, Anders Södergren vann, Johan Olsson blev 3:a, Mats Larsson blev 7:a, Daniel Rickardsson 11:a och Mattias Fredriksson 14:e, men det visste ni väl kanske redan.
Det var nästan all sport som jag tittat på idag, det var puckelpist från Åre också men då passade jag på att klippa och raka mig, det var dags för att göra det, det var nästan 1 månad sedan jag klippte mig senast, nu går det inte att lugga mig längre i alla fall.....
När jag klippt mig så var jag tvungen att städa undan lite, och så tog jag mig en dusch efter det, skönt...
Var sedan hungrig, gjorde det enkelt för mig, gjorde mig bara en omelett, har precis diskat undan efter maten.
Senare ikväll kanske jag får besök, min dotter Z ringde och frågade om jag skulle vara hemma ikväll, hon hade väl tänkt titta förbi, hoppas bara att hon inte förväntar sig att få titta på melodifestivalen, för det gillar inte jag.......och jag tänker inte offra mig och titta på det heller.....

Just nu slötittar jag lite på "Döda poeters sällskap", gillar den men jag har missat nästan hela filmen, men jag ska i alla fall se slutet, återkommer kanske lite senare....


Vi hörs/syns

Kram


Kommentarer
Postat av: Katie

Hoppas du också har en fin alla hjärtans dag!

Puss och kram

2009-02-14 @ 21:57:54
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Katie:Tack så mycket min älskade dotter...

P o K

2009-02-14 @ 22:53:25
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0