Det är måndag....

..morgon och mitt huvud känns så tungt, det var min första tanke när jag vaknade idag, det var ju givetvis skönt att jag hade sovmorgon idag, jobbar ju till 22:15 ikväll.
Om jag skall uppdatera er lite om vad som hänt sedan igår då, efter sporten på tv så tog jag mig en promenad i det vackra vädret och det var jätteskönt ute, var ute i över 1 1/2 timme, lyssnar på en bok just nu och då är det lätt att glömma bort tiden.
På väg hem från promenaden så gick jag förbi Ica för att handla lite, lagade sedan mat när jag kommit hem, det blev kycklingfilé med klyftpotatis, gott..., det blev faktiskt lite mat över så nu har  jag 2 matlådor också.
Efter maten gick jag och satte mig framför tv'n och efter en stund hade jag nog halkat ner i soffan och låg på hela ryggen, tror nog att jag somnade till lite också, inte speciellt länge men ändå.
När jag vaknade till kom jag ihåg  att jag var tvungen att diska undan och så efter maten, hade glömt det när jag somnade till, fixade det och sedan tog jag mig en skön dusch.
Efter duschen så hamnade jag i soffan igen och resten av kvällen tillbringades i soffan framför tv'n men inte vid dator'n, för att igår hade jag problem med min uppkoppling igen, helt plötsligt så kopplar modemet ner och det går inte att koppla upp igen och ibland måste jag starta om datorn för att kunna koppla upp igen, därför uteblev jag under resten av dagen och kvällen.
Det var väl min söndag i korthet, nu ska jag försöka att kolla igenom vad ni gjort sedan jag lämnade datorn, såg att jag har ungefär 40 inlägg att gå igenom, men jag återkommer nog...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: ejmis

Hoppas du får en bra kväll på jobbet!

2009-02-16 @ 18:21:00
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: A

Hoppas du haft en bra måndag =)

Kram

2009-02-16 @ 19:16:17
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Ejmis:Det hoppas jag också...

>A:Än så länge har dagen varit bra, får väl se hur resten av kvällen blir...

Kram

2009-02-16 @ 19:34:01
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0