After work...

....så åkte jag upp till pappa och mormor som jag hade bestämt mig för. Hälsade på pappa först och när jag kom dit så hade han sin föredetta käresta M där, satt och snackade en stund och pappa frågade om jag ville klippa honom, lovade att göra det nån dag under helgen. M blev lite sur när  hon hörde att pappa skulle klippa sig, så när pappa hade ätit middag så frågade jag honom om han ville bli klippt på en gång, det var lite för att jävlas med M, hon ska inte bestämma över hur pappa ska ha sitt hår. När han var färdigklippt så frågade jag honom om han var nöjd och då skrattade han och sa att nu skulle nog M bli sur...
Sedan gick jag ner till mormor en sväng, hon berättade att hon snart skulle åka hem till sin lägenhet och de ska försöka se om hon klarar sig hemma istället för där hon är idag. Hon kommer att behöva hemtjänst 6 gånger om dagen och 1 gång på natten. Hon var ju hem under julhelgen och då funkade det inte alls med hemtjänsten, får väl hoppas att det går bättre den här gången.
Åkte sedan förbi hos M och N för att rapportera hur det gått uppe hos pappa och mormor, men det blev bara en snabbvisit eftersom de var på väg bort och hälsa på några vänner, kanske kan träffa dem på stan imorgon istället....
Vi bestämde i alla fall att vi ska käka på pizzerian imorgonkväll....
Sedan jag kom hem har jag inte gjort speciellt mycket, tog mig en varm och skön dusch och sedan har jag pratat en stund i mobilen med en vän och med min dotter Z, vi kanske skulle träffas på stan imorgon och fika tillsammans.
Nu sitter jag bara och slötittar på tv medan jag har min dator i knät, får väl se om det hänt nåt spånnande på era bloggar eller om man kan hitta nåt annat kul på nätet.....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Hoppas du haft en bra helg =)

Kram

2009-02-22 @ 18:18:14
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Tessa

Jaha så nu är Bosse skinheads igen då :-D

2009-02-23 @ 10:37:13
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>A:Visst en slö men bra helg....

>Tessa:Visst är det så skinnhuvudet Bosse..

kram

2009-02-23 @ 11:18:26
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0