Vilken lördagkväll...

...blev ju bjuden på mat hos N och M som jag berättade om tidigare, och det var jättegott. Har sedan fått veta att N har fått receptet från Å, en av våra arbetskompisar.
Blev kvar hos dem  till 8-tiden åkte sedan hem för att titta på tv och surfa lite, fastnade framför tv'n tills min dotter Z ringde, hon sa att hon kanske skulle titta förbi eftersom hennes pojkvän S skulle på krogen.  
Nu blev det inte så att hon kom hit någonting, hon blev upptagen  med något annat istället.
Under tiden som jag var hos N och M så ringde T och frågade om vi inte skulle gå ut, talade om att jag inte var sugen att vara tillsammans med en massa tjejer/kvinnor ensam, är lite för blyg för det...
Efter jag hade pratat med Z så fortsatte jag att glo på tv, så min lördagkväll slutade med att jag somnade i soffan framför tv'n, vaknade upp vid 2-tiden och då gick jag och la mig i sängen istället.
I morse vaknade jag inte förrän kl.10, har väl sovit igen allt som jag missat tidigare i veckan.
Det var min lördagkväll, det kan man väl inte kalla en  höjdarkväll, men jag mår bra i alla fall..

Återkommer snart...


Vi hörs/syns

Kram


Kommentarer
Postat av: Blingbling

Låter precis som min fredag det där.

2008-09-14 @ 18:44:00
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Blingbling:Dét kan ju inte vara "bra" jänt...



Kram

2008-09-14 @ 18:55:49
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0