Torsdagkväll...

...har nu kommit hem från jobbet men vet inte vad jag ska hitta på ikväl, har nyss messat med min dotter Z och chattat lite med K på msn.
Det verkade som att allt var bra med dem och det känns ju skönt.
Dagen på jobbet har väl varit bra men jag har inte haft nån tid över för att blogga eller att läsa era inlägg, har fått spara det tills nu ikväll, men det går väl bra det också.
Har fått berätta om samtalet med Mangan ett antal gånger idag, det verkar som alla arbetskamrater har fått veta det på något sätt, det är väl det som kallas "djungeltrummor".
Hade ett samtal med en kompis idag, ringde mest för att kolla hur det var, vi pratade säkert över en halvtimme, ska försöka att planera så vi kanske kan träffas någonting, känns som det är länge sedan vi sågs.
Jag har rätt så mycket semester sparad och kan väl försöka att planera in en eller ett par semesterdagar, för att få lite roligt.
Idag fick jag mitt schema för oktober, hade önskat att få arbeta kvällar måndagar och tisdagar hela månaden, men hade inte fått alla kvällspass som jag ville ha, men det måste väl vara så rättvist som möjligt, det är i alla fall vad cheferna säger.
Jag ska väl inte klaga, under hela sommaren har jag ju nästan fått jobba precis som jag ville, men nu när alla är  tillbaka på jobbet så är vi fler som vill jobba kvällar.
Det innebär lite mer pengar i plånboken än om det inte är så mycket, men det märks skillnad på lönespecifikationen om man har lite kvällar/helger.
Jag har valt att inte arbeta på helgerna, tycker att det känns viktigt att vara ledig på helgerna, hur har ni med arbetstider?
Ska väl gå och kolla om jag kan hitta nåt att stoppa i mig, känner mig inte speciellt hungrig, men äta måste man ju...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: zoe

men du skrev ju inte att det var det som det handlade om!

2008-09-11 @ 19:30:42
URL: http://[email protected]
Postat av: LillaNisse

>Zoe:tyckte att det räckte med att skriva att du skulle kolla in mitt inlägg.



P o K

2008-09-11 @ 20:34:49
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0