Tisdagkväll

har suttit och mått gott och skrattat för mig själv ikväll, känns så jätteskönt att  Z klarade körkortet idag.
Tänk att mina döttrar blivit så stora att nu har båda körkort, jag känner mig inte gammal i vanliga fall, men när jag tänker på deras ålder så märker jag att även jag åldras.
Börjar bli lite gråhårig, men får väl skylla på de grå tinningarnas charm, är det inte så man säger???
I morse åkte jag upp till pappa som jag hade lovat honom, han höll på att träna, han gör det varje vardag och det blir ju inte sämre i alla fall.
När han tränat klart tog vi en promenad till sjukhuset och kollade runt om det var någon där som vi/han kände, vi träffade en taxichaufför som vi känner, så vi pratade med honom en stund och pappa hälsade till hans föräldrar.
Efter det gick vi till kiosken och så bjöd jag pappa på en glass, han ville ha en strut och det fick han givetivs.
Vi satt utanför fiket och jag kollade in alla snygga sköterskor medan han åt sin glass-strut, gick sedan tillbaka till hans rum och satt och pratade en liten stund.
På väg hem åkte jag förbi Ica för att handla lite, behövde ju nån mat tills ikväll.
Lagade till pasta och köttfärssås, gott.
Idag har vi haft teammöte på jobbet, så idag har jag nästan ingen "röd tid" av den anledningen, därför blir det inte så mycket bloggat.
Lyckades även få ett kvällspass till denna vecka, en av mina arbetskompisar behövde ha ett dagpass på torsdag och ville bli av med sin sena kväll, och snabb/snäll som jag är så tog jag gärna över det passet, så nu har jag bara ett dagpass kvar denna vecka.
Måste nu försöka att avsluta detta innan chefen kommer förbi och ser att jag bloggar, men...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Katie

Ja, men jag fick ju låna Renaulten. Jag har inte fått köra volvon!

Det är så tråkigt att laga mat bara åt sig själv.

Greken har iallafall hållt på laga middag sedan klockan sju och han har fortfarande inte blivit klar

2008-09-02 @ 20:38:11
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Tessa

Du ser, inte är du gammal då du sitter och spanar in sköterskor heller och det är ju bra att du kan ha pappa som förkläde för det S Det är så här att ungarna blir äldre men inte vi enkel mattematik ;-)

2008-09-02 @ 21:55:43
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Katie:Jag hade inte Volvon när du tog körkortet, men du kanske kan få vara fyllchaffis nån gång..

>Tessa:Jag tänkte att alltid retar det väl nån för att man sitter och spanar in brudar. Sen stämmer det du säger, jag känner mig inte äldre men det kan väl aldrig vara så att barnen fyller år förbi mig?



Kram

2008-09-02 @ 22:06:45
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0