Sedan senast...

...åkte nästan direkt hem efter jobbet, satte inte ens igång tv'n när jag kom hem och det är ovanligt, var inte intresserad av den igår.
In i badrummet för att borsta tänderna och som vanligt går jag omkring i hela lägenheten under tiden jag borstar, har svårt att stå stilla, sen var det sängdags.
Har haft en bra natt, förutom att jag vaknat en massa gånger, turen är väl att jag har förmågan att somna om igen, klev upp vid 7:45 och gjorde mig iordning för att åka på jobbet.
Så nu sitter jag här på min första "röda tid" för dagen och ska få ner några ord, känns som det är lite svårt att komma på nåt att skriva om, många tankar och funderingar har jag men har lite svårt att formulera dem nu, måste nog sortera lite först, tror att jag avslutar och försöker att återkomma senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0