Såå....

... då var den arbetsdagen avslutad, vi avslutade den med fika och tårta som väntat.
Vi fick en liten tillbakablick på vad som hänt under de 5 åren på arbetsplatsen, fick även om framåtblick på vad vi kan vänta oss inom en snar framtid, intressant måste jag säga.
Det tog inte så lång tid som ledningen förväntat sig så vi fick faktiskt sluta lite tidigare, skönt...
När jag kom hem så träffade jag mina grannar ute på gården, det var faktiskt lite kul, tror inte vi träffats alla som bor i min uppgång på en gång, det är bara 5 lägenheter i min uppgång.
Vi stod och surrade en stund innan vi skiljdes åt, antar att de andra var hungriga, jag själv behöver inte äta nåt mer idag, det räcker med snus och nåt att dricka.
Hade även funderingar på att åka upp till pappa men jag tror att jag gör N sällskap imorgon istället, innan vi börjar att jobba, jag jobbar till 20:30 imorgon, så då är det lite sovmorgon igen.
Ska försöka att surfa runt lite nu men återkommer senare, det lovar jag..

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0