Så där ja...

...nu var man färdig för en ny arbetsdag, det var jätteskönt med en varm dusch.
Vet inte om ni kommer ihåg att jag berättade om att jag skulle ha utbildning på jobbet idag, så mitt bloggande kommer att bli väldigt sparsamt, tror inte att vi har någon tillgång till datorer där vi ska vara idag, Med lite tur så kanske jag hinner logga in under lunchen.
Om jag inte hinner blogga så hoppas jag inte att ni överger mig, som alltid återkommer jag...
Hoppas att ni får en trevlig torsdag och ät inte för mycket ärtsoppa och pannkaka, ni vet väl att man kan bli lite "gasig i magen" av ärtsoppa och då kan det ju bli lite jobbigt för arbetskamraterna. Ha de..

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Hoppas att utbildningen är bra och inte så tråkig som en del brukar vara... vi kör också en massa utbildningar på jobbet nu eftersom det uppdateras hela tiden. MEN jag tycker du är lite väl taskig som inte talar om vad du drömmer om S

2008-09-18 @ 07:43:53
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Inte kan du censurera något, har du sagt a får du väl säga b. Nu gör du ju oss bara nyfiken.

2008-09-18 @ 07:53:48
Postat av: LillaNisse

>Tessan:Än så länge är utbildningen jättebra, det är väl mycket som man redan kan.

>Anonym och Tessan:Ni skulle nog må då om ni fick veta mina drömmar, nä, någonting måste man få ha för sig själv.



Kram

2008-09-18 @ 12:33:27
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0