Nyvaken...

...har nästan nyss vaknat, har sovit bra och haft sköna och trevliga drömmar, tror att jag hörde ringklockan på dörren nån gång men jag ville fortsätta sova/drömma så jag brydde mig inte om att vakna för att kolla om någon ville nåt.
Jag kom på det nu när jag vaknat till, men om det skulle ha varit viktigt så borde de ha återkommit, eller?
Annars kommer jag  inte alls ihåg vad jag drömt, men jag vet att jag tyckte om drömmarna, får väl se om jag kommer ihåg det senare.
Måste försöka att komma igång nu, bädda sängen, äta nåt?, tandborstning, duschen och försöka få på mig några kläder, kan ju inte sitta här helnaken hur länge som helst, tänk om det ringer på dörren igen....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Men Nisse, det är ju nästan så man rodnar då man läser ditt inlägg S (jag som är SÅ pryd) men tänk om du missade chansen och någon ville komma in och vara med i dina drömmar S

2008-09-10 @ 11:59:31
URL: http://tesza.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0