Nyfrissad...

...är jag nu och det känns jätteskönt just nu, får väl se när man kommer ut imorgon om det är kallt och jag måste ha huvan över huvudet för att inte frysa.
Min dotter Z har nyss varit här en sväng, hon skulle lämna över en faktura som jag lovat att betala, det är för ett träningsläger som hon ska iväg på, som tur är har jag sparat lite pengar för dessa utgifter och jag tror att hennes lägerkostnad för den här säsongen hamnar på 17.000:-, den här fakturan var på 5.000:-.
Vi brukar dela på kostnaden jag och min före detta D men det är lättare att jag betalar den här än att vi ska föra pengar mellan oss för att betala,  det blir väl D som får betala nästa gång.
Z hade fått låna bilen av D och var på väg till sin kille S som bor några mil från stan, hon skulle komma tillbaka i tid till skolan imorgon.
Jag har även chatta lite med den äldre dottern K, men  hon var rätt så upptagen med att läsa in en bok innan ett seminarium som skulle vara på fredag, annars var det bra med henne, får väl se om hon kommer hem snart, längtar lite efter henne...
Det här är väl min kväll än så länge, roligare än så här blir det nog inte, sitter här och lyssnar på tv'n medan jag skriver det här, kommer på att jag inte ätit något ännu och magen börjar att gnälla, måste nog gå och titta om jag hittar något att stoppa i mig, men jag återkommer nog om en stund..

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0