Nu..

..har min dotter K hört av sig, hon blev visst inte ute så länge, de hade varit och grillat någonstans, så vi chattade en liten stund, via msn, så jag fick veta att hon mår bra.
De skulle spela kort så vår chatt blev inte så långvarig, huvudsaken är ju att jag fått veta att hon mår bra att och det går bra för henne.
Har sedan förra inlägget hunnit att titta igenom de bloggar som jag följer dagligen, skrivit några kommentarer och mailat till någon av dem.
Fick en fråga om var jag jobbar någonstans, kände att jag inte ville besvara den eftersom den då avslöjar lite av den anonymitet som jag tycker att jag har.
Det går säkert att lista ut vem jag är, men så länge som man känner sig lite anonym så är det lite lättare att skriva om allt möljligt, vad tycker ni?
Min blogg har ju blivit lite av en dagbok, vad som händer och vad jag gör och har gjort, den handlar inte för tillfället om mina egna tankar och funderingar, men vem vet, jag kanske kommer tillbaka till det, måste fundera på det...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0