Nu ska jag klippa till...

...mitt hår och skägg, nu börjar det bli långt så jag tror att det är dags att göra nåt åt det.
Slutade 1 timme tidigare idag så det känns som jag vill utnyttja den timmen till  något som jag inte tar mig tid att göra i vanliga fall och då passar det väl bra att klippa sig och ansa skägget lite och snål som jag är när det gäller vissa saker så fixar jag det själv, har ju en egen klippmaskin och så ska den väl användas.
Arbetsdagen har väl gått lite bättre än väntat, trodde vi skulle få mer att göra när en tredjedel av personalen var borta, men det märktes inte så mycket.
Ikväll jobbar syrran N sent, så vi får väl se om jag åker förbi hos M nåt ikväll eller om vad som händer, kanske får nåt annat roiigt att göra, nu ska jag i alla fall klippa mig men jag återkommer...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Nu har jag gjort en egen lista!

2008-09-17 @ 18:48:50
URL: http://multimorsa.blogspot.com
Postat av: LillaNisse

>Susanne: Tack så mycket, intressant läsning.



Kram

2008-09-17 @ 19:07:28
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0