Mina mobiler...

Hittade den här listan hos Nettan och tänkte att även jag kan göra den....

Var ligger din mobil när du sover?

På en stol bredvid sängen, används som väckarklocka

Hur ofta ligger din mobil hemma utan batterier?

Det har bara hänt om den varit trasig, innan jag lämnat in den


Hur känns det när du inte har din mobil på dig?
Naket, får nästan panik om jag glömt den, men ibland är det skönt


Får du någon gång höra att du är en mobilälskare?

Syrran och Micke brukar tråka mig


Hur många samtalsminuter har du ringt?

På den ena 16:20:47 och på den andra 1:58:30

Hur många mobiler har du haft det senaste året?

3 stycken, 2 Sony Ericsson K800i och min 1 Sony Ericsson K750i


Blir folk irriterade över att din mobil ständigt är med dig?
Se ovanstående fråga:Micke och Nettan gnäller ofta..


Vad står de i det 4e sms:et i din inkorg?

På den ena telefonen: "Nej, det tar ju tid att tillverka det, jag har inga planer just nu. Puss och Kram"

På den andra: "Ja, jag hör av mig."


Vad står de i det senaste skickade sms:et?
På den ena:"Det är helt okey, det bästa är väl om du hör av dig på förmiddagen, jag börjar att jobba 13:45. Ha det bra. P o K"

På den andra:" Är på väg nu. Puss och Kram pappa"


Vem är överst listan över missade samtal?

Tomt, missar sällan nåt samtal och så rensar jag samtalslistorna

Vem är 6a på listan över mottagna samtal?

Tomt, rensat samtalslistorna


Vem är 2a på listan över uppringda nummer?

Katie

Har du som bakgrundsbild?

Den tillhör ett tema som heter Green Structure


Hur mkt batteri har du?

94% på den ena och 85% på den andra

Vem är 8 på din kontaktlista?

En före detta arbetskompis: Helene N


Vem är den första på bokstaven "G" i din kontaktlista?

En före detta granne Gert A


Vad heter din mobil, som bluethooth namn?

K800i och K800i Halebop


Den bästa låten på din mobil?

Har så mycket bra musik men om jag måste välja en från den ena: Paul Potts:Nessum Dorma

Och från den andra: Takida: Curly Sue


Den sämsta låten på din mobil?

De som låg på telefonen vid köpet


Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen?

På den ena: en bild på pappa nyklippt

På den andra: en bild från Rotsidan

Hur mkt är klockan när du gör detta?

Nu är klockan 17:34


Vi hörs/syns

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0