Min uppkoppling...

..när jag kom tillbaka från duschen och hade tänkt skriva lite till, så hade min uppkoppling hängt sig, blev irriterad och stängde av datorn.
Det var i alla fall skönt att duscha, idag frös jag inte efter duschen trots att jag hade förväntat mig det.
Har precis läst lokaltidningen(som vanligt ingenting att läsa) och druckit en kopp te, orkade inte med nån frukost imorse heller, tog med mig 1 liter youghurt istället, kan väl leva på det idag.
Ikväll jobbar ju N sent och då kanske jag och M kan käka en pizza, tror att han är ledig hela dagen? får väl kolla med honom senare under dagen, kan ju inte ringa så här tidigt till honom, om han nu är ledig.
Nu ska jag snart börja att jobba, men jag lovar att jag ska försöka titta in lite senare, tills dess..

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: M

Klart vi ska käka PIZZZZZZA.

2008-09-12 @ 14:12:51
Postat av: LillaNisse

>M:Måste ju passa på när N jobbar, eller hur?

Ska träffa Z och fika när jag slutar att jobba kl.15:15.



Kram

2008-09-12 @ 14:17:50
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0