Hemma...

..nu har jag kommit hem till slut, åkte en sväng till pappa för att hälsa på, hans käresta M var där och hälsade på.
Han säger att de inte är tillsammans längre men att de är goda vänner och det är väl bra om de kan umgås med varandra.
På väg upp till lägenheten så träffade jag min grannne C, passade på att boka tvättstugan till på söndagkväll, tycker det känns rätt så skönt att avsluta helgen med att tvätta.
Vi stannade till  i trappan och pratade en stund, det är några dagar sedan vi sågs så det fanns väl lite att prata om, bland annat om hur det ser ut runt fastigheten och när det kommer att bli klart.
Försökte sedan ringa till Z men fick ingen kontakt med henne, men efter en stund så ringde hon upp mig, hon var hos en klasskompis ikväll och fikade.
Har även pratat med M och N, mest bara för att rapportera hur pappas tillstånd var, de höll påi källaren så det kändes som det inte var någon mening att åka förbi ikväll.
N ska åka till Sundsvall för att shoppa med några arbetskompisar imorgon, så M och jag kan nog träffas för att fika eller äta lunch, får väl se vad vi bestämmer oss för.
Jag har inte lyckats nå min andra dotter K ikväll, såg på msn att det skulle vara fest ikväll, hon kanske hör av sig senare, om det inte blir för sent, det är okey om du hör av dig sent, jag börjar att jobba sent imorgon.
Ska väl försöka att kolla igenom alla mina bloggkompisar och se vad som hänt idag, men jag kommer troligen tillbaka lite senare..

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul att du börjat skriva regelbundet igen.

2008-09-09 @ 21:17:19
URL: http://multimorsa.blogspot.com
Postat av: LillaNisse

>Susanne:Tack så mycket, det känns lite lättare att skriva igen, visste inte att du kollade in min blogg, men det är helt okey, jag läser ju även din blogg.



Kram

2008-09-09 @ 21:52:48
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0