God morgon...

..om man nu kan säga det den här tiden, har i alla fall bara varit vaken sedan klockan 10, satt uppe och glodde på tv och surfade runt i cybervärlden till klockan 3, det kändes helt okey inatt, men nu känns det som jag sovit bort en massa av dagen.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på en dag som denna, verkar som det regnar ute, men mina ögon har nog inte vaknat riktigt så det kanske inte är rregn?
Kan ju ta det rätt så lugnt eftersom jag inte behöver vara på jobbet förrän vid 3-tiden.
Ska nog försöka att ta mig in i duschen snart och sedan blir det väl en sväng som vanligt ner på stan för en fika och för att läsa lokaltidingen, fortfarande bryr jag mig inte om att prenumerera på den, det är alldeles för dyrt för så lite.
Såg att jag fått ett erbjudande hem där jag kan få tidningen gratis i 1 månad men har inte kommit mig för att skicka in den, kanske måste kolla hur länge det gäller.
Nu ringde syrran och störde mig i bloggandet, det är okey N, hon ville bara ställa en fråga och den gick snabbt att besvara.
Frågade henne om när M har lunch och eftersom han började tidigt idag så kanske jag kan ha en dejt med honom, ska ringa honom och kolla, så nu måste jag helt plötsligt skynda mig, men jag återkommer...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: ejmis

"The Secret"...just det ja...en kompis har pratat om den boken man jag har inte läst den ännu.

Lägger till "att-läsa-listan".

2008-09-05 @ 13:09:58
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Tessa

I kväll är det ju fiesta på vaaalvet... så jag ska försöka övertala N. som nu är på väg till mig att följa med =) i så fall hänger du väl på? En Jorun kan du skaffa dig och även en Lisbet för då har du ju några att välja på ;-)

2008-09-05 @ 13:40:01
URL: http://tesza.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0