God morgon...

..., vet inte om det är en god morgon, kände mig väldigt trött när klockan ringde, har inga problem att kliva upp, jag brukar bara sätta fötterna på golvet och kliva direkt upp.
Men, idag känner jag mig jättetrött, blev väl uppe lite för länge igårkväll och det känns som jag sovit bra men antagligen lite för lite.
Har som vanligt drömt väldigt mycket, det är jag medveten om, men just nu kommer jag inte ihåg vad jag drömde...
Ska väl försöka att ta mig in i duschen nu, drar mig lite för att duscha bara för att jag brukar känna mig frusen när jag kliver ur duschen, antar att det har med årstiden att göra eftersom det börjar bli kallare och mörkare ute, eller kanske på att jag duschar för varmt.
Har aldrig den känslan under sommaren när det är ljust och skönt  ute.
Min lägenhet är varm och skön så det beror inte på det heller, nu försvinner jag härifrån en liten stund men...

Vi syns/hörs
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Hoppas att du får en fin dag :-)

2008-09-12 @ 07:31:57
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessan:Detsamma till dig...



Kram

2008-09-12 @ 07:42:11
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0