En historia...

Fick den här historian från syrrans kille M igårkväll, tänkte jag skulle dela med mig till er, hoppas att ni inte tycker den är för fräck?
==========================================

Ett flygplan är på väg till Gran Canaria. Piloten tar mikrofonen och
berättar för sina passagerare att flygningen mot Gran Canaria är påbörjad,
vilken väg dom skall ta och beräknad ankomst.
När detta är gjort önskar han passagerarna en trevlig flygresa men glömmer
stänga av mikrofonen.

- Håkan, har du ställt in autopiloten på Gran Canaria ?
- Ja, det är klart. Nu skall jag gå och skita, sedan skall jag sätta på
Sonja av bara fan.
Hon är alltid så kåt och beredd på ett snabbknull i pentryt.

Alla passagerare hör detta och även övrig personal i kabinen. En
flygvärdinna kommer springande i gången men snubblar raklång och blir
liggande på golvet. En passagerare klappar henne på axeln och säger:
- Du behöver inte ha så bråttom, han skulle skita först.....

Vi hörs/syns
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0