En blondin..

ytterligare en historia, den här gången om en blondin.

Blondinen som kom in på postkontoret och ville skicka ett postogram till sin mamma som befann sig utomlands.
Expediten sa att det kostar 750:-
Blondinen:-jag har inga pengar, men jag gör vad som helst för att få meddelandet till min mamma.
Expediten titta på henne med ett höjt ögonbryn:-vad som helst?
-ja, vad som helst, svarar blondinen
-Okey, följ då med mig, säger expediten och de går in i ett rum och stänger dörren.
-nu kan du gå ned på knäna, säger expediten.
Blondinen går ned på knä.
-dra nu ner gylfen, säger expediten
Blondinen drar ner gylfen
-och nu tar du fram den(petter-niklas)
Blondinen tar fram den(petter-niklas) med båda händerna
Expediten blundar och viskar :-Nu, sätt igång
Blondinen för nu sakta sin mun fram till den(petter-niklas), formar sina läppar och säger:
-hallå mamma, kan du höra mig?

Vi hörs/syns
Kram

 

Kommentarer
Postat av: Tessa

TUR att man inte är blondin...

2008-09-17 @ 19:22:33
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessan:Du hade inte hört den förut då?



Kram

2008-09-17 @ 19:38:25
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0