At home...

..at last. Trodde aldrig att arbetspasset skulle ta slut, har inte hunnit med er alla idag på min "röda tid", idag har vi haft möte på jobbet och då försvinner den "röda tiden" nästan helt från schemat.
Skyndade mig hem efter jobbet, för att hinna blogga och se om det är någon som saknar mig, några kommentarer har jag fått och skrivit, men ingen har hört av sig ännu, det är väl inte så konstigt, de kanske inte har behov??
N frågade om jag inte skulle åka till M, men jag tror att jag sparar det till en annan kväll, han kan behöva ha iite lugn och ro, eller hur M?
Glömde att skriva om mitt förra inlägg att jag hade lånat det från amittilivet, skrev nog bara att jag hittade den, men jag hade frågat henne om lov, det bör man väl göra, eller?
Annars känns det som vi haft häcken full på jobbet idag, men det blir ofta så när man inte har någon egen tid, men som anställd ska man ju jobba för den tid man har betalt för.
Vi har i alla fall fått tillbaka 1:an på tv'n, vet inte om det är något att titta på, har inte hunnit kolla igenom tv-tidningen ännu.
En annan grej som jag skrev om igår, i mitt inlägg Ny, skrev jag ju om att jag kunde lyssna på musik på jobbet genom den, idag funkade det ju givetvis inte, men vad är det man säger "man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken", skulle inte ha varit så kaxig igår? Eller "den som gapar över mycket, mister ofta hela stycket"...
Hemma funkar det hur bra som helst i alla fall, hoppas att det gör det för er också?
Ska fixa lite kvällsfika nu, men återkommer om en stund...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varje gång jag kollar din blogg kommer Emil springandes och vill att jag ska höja musiken :-) Erika var faktiskt och såg Takida i somras på sommarkrysset... DET slår ju nästan lika högt som att du var på radion S

2008-09-16 @ 21:26:11
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Anonym:Antar att det är du Tessan eftersom du skriver om E och E, inte slår det väl mig på radio, det menar du väl inte?



Kram

2008-09-16 @ 21:31:59
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: ejmis

Bloggkoll fungerar oftast bra men ibland tar det väldigt lång tid för uppdateringarna.

Ang fåglarna så håller jag med dig, det är roligt och rogivande att titta på dom.

Hos oss går det säckvis med mat till dom varje vinter.

2008-09-16 @ 21:54:54
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: M

De ha varit ganska lungt å skönt ikväll, och när man är ensamen så får man ju basa över fjärkan:)

2008-09-16 @ 22:20:30
Postat av: LillaNisse

>M: förstår det att den är hårdvaluta när ni båda är hemma, då kanske du fattar varför jag inte kom förbi ikväll efter jobbet.



Kram

2008-09-16 @ 22:35:26
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0