267 Repris...

....på reprisen, har precis börjat titta på "Oskyldigt dömd" och så upptäcker jag nästan på en gång att det är en repris, det är ju samma som jag såg häromkvällen, fan också.
Såg att nästa avsnitt är imorgon klockan 21:00, hoppas att jag har kommit hem från jobbet tills dess, men det borde jag ju ha gjort efter som jag slutar 20:30.
Fortsätter nog att titta ändå, det finns ju inget annat att kolla på, har så få kanaler att välja på och ingenting av intresse verkar det vara.
Försöker att surfa runt lite kolla om jag hittar några nya bloggar att utforska, återkommer nog när det är dags att natta er, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

JO men jag ska göra min op runt jul, ska träffa läkare och dietist i november... men visste du inte det? Ha en bra kväll :-)

2008-09-30 @ 23:38:30
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Nej, det visst jag inte, va kul...

Ja, nu är det ju inte så mycket kvar av kvällen..



Kram

2008-09-30 @ 23:47:34
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0