266 Just nu...

...va kul det är att surfa nu när min uppkoppling funkar bättre, måste nog fixa en riktig bredbandsuppkoppling där jag inte bergränsas av nån gräns för nedladdning, M och N har tjatat på mig om det.
Använder idag Telia mobilt bredband och de har ju en begränsning på 5 Gb i månaden, när du överskridit den så sänks hastigheten till 30 Kbs och då händer det inte mycket, men man får väl skylla sig själv.
Tycker aldrig att jag laddar ner nåt som borde bli nån storlek på, men vad vet jag, ni som vet nåt om mer om det här kan väl tipsa mig i så fall.
Sitter och väntar på att "Oskyldigt dömd" ska börja, behöver ju inte lägga mig så tidigt, ska ju inte vara på massage förrän klockan 9:00 imorgon och börjar jobba först klockan 12:00.
Har nästan nyss pratat med M och N, de hade haft en bra dag i S-vall och hade väl hittat lite att handla i alla fall, glömde att fråga när de hade kommit hem men M sa att det var mörkt redan på vägen hem.
Min andra syster S ringde ikväll, hon ville berätta att hennes man S hade varit med om en olycka idag, han hade visst kört av vägen med sin motorcykel, om jag förstod henne rätt så hade det väl gått rätt så bra, men S hade lite ont i revbenen.
Minns hur ont jag hade när jag bröt 2 revben vid olyckan då jag skrotade min bil, usch och fy va ont det gjorde.
Nu ska jag ta en liten paus i bloggandet och jag tror att jag hinner hit ytterligare en gång till och om jag har något att skriva om, till dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0