265 Nu funkar..

...min uppkoppling mycket bättre, det hängde sig totalt efter mitt förra inlägg och då stängde jag av min dator i rena ilskan, tänkte att nu skiter jag i det här, men efter en halvtimme hade jag fått nog, antar att det är abstinens, kan inte vara utan bloggen eller era bloggar, inlägg och kommentarer.
Fan, det är ju nästan som ett gift, ett begär.
Har gått igenom över 30 inlägg på bloggkoll och försökt att kommentera där jag tycker att jag har något att tillägga, hålla med om eller ha sunpunkter på. Jag tror inte att jag skrivit några elaka kommentarer men i så fall får ni väl hojta till eller ge igen, om man kan ge kritik så ska man tåla att få kritik, det tycker jag i alla fall.
Har kollat lite på Idol ikväll, det är väl inget favoritprogram men jag gillade Johan Palm, Lars Eriksson och Kevin Borg, missade programmet igår när det var tjejerna.
Sitter och halvtittar på en film på 3:an nu med Sandra Bullock, men den verkar inte speciellt bra, det är därför jag bloggar istället.
Tror jag ska gå och ta mig en kopp te, känner det som jag behöver något som värmer, men det kankse går lika bra med ett glas vin?
Min f.d. D riingde ikväll, hon ville berätta att hon pratat med vår dotter Z som just nu är i Österrike på träningsläger, de hade det jättebra och Z tyckte att redan första skiddagen hade varit värd hela resan, de har visst bestämt sig för att åka dit om några veckor igen.
Tror att Z kommer hem sent på natten mot lördag eller om det var natten mot söndag, måste nog kolla upp det, har lovat att jag kan hämta henne när de kommer till skolan eftersom D jobbar den kvällen/natten.
Ska fixa nåt att dricka nu, men återkommer snart om inte uppkopplingen börjar att jävlas igen, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0