262 Nu har jag...

...lunch och sitter vid min arbetsplats och läser igenom era nya inlägg och äter upp resten av mina tunnbrödsrullar, kände mig inte sugen på soppa idag.
Får väl äta nåt riktigt när jag kommer hem istället, vet inte ens om jag har nåt hemma som jag kan laga till något av.
Kom på att jag måste skriva av mätarställningarna ikväll, ska ju snart lämna in en slutavläsning på elförbrukningen, ska kolla med P om det är hon eller jag som ska göra det, har skickat ett mail till henne för att kolla det, får väl se när jag får svar.
Blir säkert en lugn kväll framför tv'n och dator'n annars, men vi får väl se.
Nu är lunchen slut och jag måste börja att jobba igen,  kommer hit senare och tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Vad gott det lät med tunnbrödrullar, jag blir nästan sugen på riktiga med mos och korv... kanske blir morgondagens middag så Tack för tipset :-D

2008-09-30 @ 16:38:44
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:nu var det ju bara enkla tunnbrödrullar med skinka och senap, men gott var det.



Kram

2008-09-30 @ 18:07:55
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0