256 Ny dag...

...nya utmaningar, får väl se vad den här dagen har att erbjuda?
Har precis skrivit ett litet inlägg om att N fyller år idag och med en uppmaning att besöka henne blogg, skriva en vänlig kommentar, blir kul och se om hennes besöksfrekvens ökar, eller om det bara är samma gamla besökare som vanligt.
Annars då, natten har varit lugn, men några  för få timmar sömn, det visste jag ju redan när jag gick till sängs att jag skulle känna så.
Har haft trevliga drömmar inatt om några av mina bloggkompisar, ja, inga smaskiga drömmar utan bara att några av er var med i mina drömmar, och roligast av allt var att jag kom ihåg vad jag drömt när jag vaknade upp av mobilalarmet.
Det är ingenting som jag kommer att berätta för er,  kanske får ni veta det i någon kommentar på er blogg, vi får se...
Orkade/kände inte för någon frukost idag heller, när jag hade duschat och gjort mig iordning för jobbet så tog jag mig en promenad hit, måste ju börja att ladda för steg-tävlingen som börjar på onsdag, har testat steg-räknaren redan ett antal dagar och jag tror att det inte blir speciellt svårt att nå 10.000 steg per dag, ska nog sätta målet lite högre än så, eller vad tycker du N, vilket mål ska vi ha?
Har en liten stund "röd tid" nu och tänkte att jag skulle försöka att plita ner några ord, skulle egentligen haft det första timmen imorse men det tycker jag känns meningslöst, då det fick jag ändra, vi har ju rätt så mycket att göra tidigt på morgonen så det var okey att ändra detta.
Har varit och haft min morgonfika,  satt och snackade lite med en av mina kollegor, hon skulle åka iväg på kurs i 3 dagar, hon håller även på med annat på sidan om sitt ordinarie arbete.
Det låter spännande det som hon håller på med, önskar ibland att man själv hade lite högre ambitioner.
Ska försöka att hinna kolla på bloggkoll om ni uppdaterat nåt, ni vill väl kankse ha nån kommentar från mig, jag ska försöka att återkomma lite senare under dagen, om jag har nåt att skriva om, tills dess..

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Hahaha... Jag är anonym ;)

Fast jag har en blogg med lösen som snälla människor får tillgång till =)



Hoppas du får en bra dag....

Kram

2008-09-29 @ 11:11:59
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:det är ju jag också, lite i alla fall, vill ha lösen till din andra blogg, du kan väl maila mig, snälla.



Kram

2008-09-29 @ 11:57:23
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: soffie

trevlig blogg,hoppas du får en bra dag

2008-09-29 @ 12:47:55
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Soffie:Tack så mycket, nu måste jag ju kolla in din blogg, hur hittade du hit?



Kram

2008-09-29 @ 13:05:39
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Tessa

Ja, jag har då inte fått någon kommentar så jag förstår piken... asg Ha en fin dag!

2008-09-29 @ 14:31:07
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Nä, inte nån kommentar om mina drömmar har du inte fått, men det har inte nån fått ännu, skrev ju att jag kanske skulle delge någon.

Men, annars har du nog nån kommentar från mig.



Kram

2008-09-29 @ 15:15:40
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0