251 Jävla...

....förbannade jävla skit, skrev ett inlägg tidigare idag och hade jätteproblem att publicera det, vet inte om det beror på min uppkoppling eller om det varit blogg.se som jävlats.
Ska försöka att publicera det igen även om det inte är så aktuellt längre.
Idag har jag varit ute och promenerat rätt så långt och det var jätteskönt, jag hade mina nya skor på mig och det kändes att de var nya, klämde lite på vissa ställen men det blir säkert bättre.
Träffade M och N på väg hem, de var och kollade på en tillfällig utförsäljning som finns här i stan, men jag tror att det blev billigt och att de inte hittade något intressant.
När jag sedan var på väg hem så ringde K, hon undrade om vi kunde åka och hälsa på farfar(pappa) innan hon skulle åka, vi bestämde att jag skulle hämta henne med bilen när jag promenerat klart.
Hämtade henne och åkte upp til honom och när vi kom dit så hade han legat och sovit i cirka 45 minuter och han var inte så kontaktbar, vi lovade att vi skulle komma tillbaka senare under eftermiddagen.
K och jag åkte förbi hos N och M men de var inte hemma, och då åkte vi hem till mig istället och fikade, snackade och tittade lite på idolrepriserna.
En stund senare ringde N och frågade om vi skulle komma förbi hos dem och fika och det tackade vi jag till gívetvis.
N fick sin present redan idag, eftersom hon jobbar sent imorgon så tyckte vi att de var lika bra att gratulera henne redan idag. Vi fick gott fika och sedan satt vi och snackade och K gick ner och inspekterade gillestugan sedan de gjort iordning den, hon tyckte att det blivit jättefint.
M brände klart filmerna som han lovat att fixa åt mig och sedan bestämde vi att vi skulle äta tillsammans innan K skulle åka till Umeå.
K och jag åkte upp ytterligare en gång till pappa(farfar) och nu var han precis på väg från matsalen och han hade hunnit att äta middag.
Han ville bli klippt igen så det fixade jag, nu ser han ut som ett skinhead igen, men så länge som han är nöjd så är det okey för mig.
Åkte sen och hämtade M för att äta N ville inte följa med så vi åkte utan henne, var på vår stampizzeria och käkade, som vanligt jättegott. Skjutsade hem M sen och K gick in för att säga hej då till N, vet inte när hon kommer  hem igen.
Jag lovade K att skjutsa henne till bussen men innan dess var hon tvungen att  åka hem för att packa det sista, hennes buss skulle gå vid 19-tiden och då är hon i Umeå vid 22:30.
Har nästan nyss kommit hem, avbokade tvättstugan då jag kom hem senare än jag trott, har bokat om till onsdagförmiddag istället, då börjar jag jobba 12:00 och tror att jag hinner tvätta innan dess.
Kors i taket, nu har jag kommit in på bloggkoll, så nu ska jag läsa igenom era nya inlägg och kanske skriva några kommentarer, men jag återkommer...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Jag har hört att Bosse charmar damerna på avdelningen och det är säääkert din klippnings förtjänst ;-)

2008-09-28 @ 22:15:43
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Tror inte att det har med håret att göra, men man vet ju aldrig.



Kram

2008-09-28 @ 22:46:26
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Alina

Ta chansen och var med på gissa bilden vetja! :)

2008-09-28 @ 22:49:33
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Det blir väldans mycket fika om helgerna du :)

2008-09-28 @ 23:21:38
Postat av: A

Gott med pizza =)

Sov gott....

Kram

2008-09-28 @ 23:26:37
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Alina:fixat

>Blingbling:ja, du vet väl att det inte finns så mycket annat att göra här uppe i Norrland

>A:Der var jättegott.



Kram

2008-09-28 @ 23:34:04
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0