250 Vaken...

...är jag nu, och det har jag varit sedan straxt före 9, har suttit och svurit över min uppkoppling som är så trög, har inte lyckas komma in på bloggkoll heller, verkar vara problem med blogg.se också.
Sitter och funderar på hur jag ska lägga upp den här dagen, det ser ut att vara härligt väder ute förutom att det verkar blåsa lite.
Hade alldeles nyss ett litet strömavbrott, antar att det beror på de kraftiga vindarna ute, men nu är strömmen tillbaka
Tror att jag ska ta mig en promenad idag också, kanske ska gå förbi uppe hos pappa eller om jag hellre ska ta bilen, vi får se hur jag gör, en promenad ska jag  i alla fall ta.
Senare under dagen så ska jag väl försöka att träffa K innan hon åker upp till Umeå igen, får väl ringa och kolla med henne när hon skall åka.
Jag har även bokat tvättstugan senare i eftermiddag/kväll men jag har inte så mycket tvätt så det går nog rätt så snabbt.
Nu ska jag försöka att lyfta häcken ur soffan och göra mig iordning, men jag återkommer senare under dagen...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0