245 Denna dag....

...vaknade några minuter före 10 idag och det kändes jätteskönt att få sova ut riktigt, gjorde mig iordning för att åka ned på stan och fika.
Men, så ändrade jag mig, jag skulle inte ta bilen, tänkte att jag tar en promenad istället, måste ladda lite inför stegtävlingen som börjar på onsdag.
Det var faktiskt jätteskönt med en promenad, fint väder, bra musik i mobilen och då kändes det som man kunde fika med gott samvete. Om jag mötte någon undrade de nog vad det var för knäppis de mötte, jag gick och sjöng med musiken lite,  ja, jag kan inte sjunga men kanske mer  nynnade med musiken.
Satt och surrade med en annan stamgäst och precis när han var på väg att gå därifrån så kom lillasyster N, så hon höll mig sällskap och fikade med mig.
Följde med henne på en av affärerna när vi fikat klart, hon skulle lämna igen några byxor som hon tyckte var för stora, sedan var vi in på Jysk en sväng för hon skulle kolla om de hade några större värmeljus, men det hade de inte.
Vi gick vidare genom stan till en tillfällig utförsäljning, hade väl inget speciellt behov av något men var dit och tittade av ren nyfikenhet, man är ju rädd att missa nåt.
Stannade även och snackade med vår kompis korvgubben S, har inte träffat honom på 2 veckor nu, och han sa till och med att han saknat mig...
Efter detta åkte N hem, hon skulle kolla om M hade vaknat och så kanske de skulle komma ner på stan en sväng, jag hörde inget mer från dem så det blev nog ingenting med det.
Mötte min dotter K och pratade lite med henne men hon hade inte riktigt tid med mig idag, hon var ute med sin mamma, men det är helt okey för, vi har ju haft lite tid tillsammans redan.
Innan jag gick hem genomförde jag några inköp som jag hade planerat, bland annat så köpte jag nya walkingskor, måste ju ha riktiga skor och mina gamla håller snart inte ihop, tycker att de var prisvärda 599:-.
Lovade ju N att jag skulle gå med henne så nu är det bara att du gör dig beredd N, på onsdag börjar vi och då ska vi gå och gå och gå....
Även om vi inte är i samma lag så måste vi ju se till att spöa chefernas lag, eller hur?
Ska försöka att läsa igenom era bloggar och se vad som hänt sedan igår, ni kanske får nån kommentar också, återkommer snart igen...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0