242 Home...

...alone, again. Slutade 15:15 idag och då åkte jag ner på stan, trodde jag skulle träffa M och N och även min dotter K, men de hade redan hunnit åka därifrån.
Kände inte för att gå och fika ensam idag så jag gick förbi på en butik som säljer mobiltelefoner, har en släkting som jobbar där så det är alltid kul att gå dit och kolla om det kommit in några nyheter.
De hade rätt så mycket kunder så de hade inte riktigt tid med mig, ja, jag är nog mer som en inventarie i den butiken, men ibland handlar jag där, det är ju inte så ofta som jag köper ny mobil.
Fick även träffa in fin liten hundvalp, den var av rasen amstaff, 13 veckor och han hette Diesel, jättegullig.
Försökte sedan få tag i N och M, för att höra om vi skulle äta pizza tillsammans, ja, alltså M och jag, N äter ju inte pizza längre. M rngde upp mig lite senare för att berätta att han skulle äta nåt lättare, han skulle gå och försöka sova lite innan han åker iväg för att jobba natt, han börjar 22:00--6:00.
Ringde upp K eftersom jag visste att hon ville gå ur och äta, vi åkte på "vår pizzeria" och K åt en pizza medan jag vräkte i mig en "STOR" kebabtallrik med strips, och jag menar att de är stora, eftersom M och jag är stammisar där så vet de hur duktiga vi är på att äta. Proppmätt efteråt och känns som man bara vill slappa....
Skjutsade hem K, hon ville plocka ihop lite innan hennes mamma D kommer hem, hon skulle dyka upp under natten efter 1 veckas kurs.
Har försökt att läsa igenom era bloggar men på grund av min tröga uppkoppling så tar det lite tid, det kommer kommentarer eftersom, ni får fortsätta att kolla om jag besökt er.
En av mina bloggkompisar kände sig sugen på ett glas vin och givetvis högg jag det tipset på en gång, så nu sitter jag här vid min dator framför tv'n med ett glas rött, jättegott....
Hoppas bara att jag inte blir för disträ och glömmer att blogga, återkommer snart...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Ha nu en trevlig kväll med ditt glas vin :-)

2008-09-26 @ 21:48:49
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Tack så mycket, det finns ju inte så mycket annat att göra...



Kram

2008-09-26 @ 22:11:02
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Katie

Oj, mysigt med vin!

Tack för maten än en gång!

Puss och kram

2008-09-26 @ 22:31:15
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0